FANDOM

Black Marsh, avagy Argonia-ként is ismeretes terület az egyik Tamriel kilenc tartományai közül. Ez az otthona az Argoniaiaknak, akik hüllő őslakosok ezekben a mocsaras esőerdőkben. A tartomány tele van nagy vízi utakkal és átláthatatlan mocsarakkal. A szomszéd területekről a Dunmerek szabadon léphettek be rabszolgákért, elsősorban a telvanniak tehették meg ezt. Miután Nerevarine elhagyta Morrowindet a rabszolgaságot betiltották.

KormánySzerkesztés

Számos lehetőség van arra, hogy hogyan váljunk Black Marsh testületi tagjává. Az egyik lehetőség az An-Xileel, úgy tűnt, mintha irányítaná Black Marshot az Oblivion Krízis után.

Vannak utalások arra, hogy van egy központi irányító szerve Black Marshnak. Ez az Argonia Királya és a királyi tanács.

És van egy utalás arra, hogy egy harmadik fél irányítja a provinciát, ez a magukat Histnek nevezők egy másik fajta módon kormányoznak, vagy befolyásolják a történéseket. Az irányítójuk ismeretlen.

HadseregSzerkesztés

Az An-Xileel a fő hadereje Black Marshnak.

A fekete pikkelyesek mind aragóniaiak, kik a sötétség jegye alatt születtek Black Marshban. Ők gyerekkoruk óta a harc és a lopakodás művészetére voltak kiképezve. Az országukat asszaszinonként szolgálták. Történelmileg őket Aragónia királya használta arra, hogy véget vessen a konfliktusoknak.

Miközben Birodalmi uralom alatt volt a terület, Black Marsh a Birodalmi Légió védelme alatt áll. A Légió a Birodalmi kormánynak dolgozik, a császár támogatásával együtt. Békeidőben a legionáriusok egyszerű őrökként szolgáltak; őket egy invázióerőként használták. Csatában az Birodalmi Sereg egy rettegett és megállíthatatlan sereg volt. Hatalmas számuk és fegyelmezettségük okozzák a legtöbb csatát, ami megkérdőjelezi a taktikájukat.

TörténelemSzerkesztés

1. KorszakSzerkesztés

2. KorszakSzerkesztés

3. KorszakSzerkesztés

4. KorszakSzerkesztés

FöldrajzSzerkesztés

Black Marsh egyike Tamriel legnagyobb provinciáinak.

Black Marsh fontosabb városaiSzerkesztés

ArchonSzerkesztés

Archon egy város Black Marsh dél-keleti részén.

BlackroseSzerkesztés

Egy nagyváros volt, Black Marsh nyugati hátárán helyezkedett el.

GideonSzerkesztés

A fővárosa Aragóniának, melyet az Ayleidek alapítottak, közel a Cyrodiili határhoz.

HelstromSzerkesztés

Egy város Aragónia központjában.

LilmothSzerkesztés

Lilmoth a legnyugatibb városa Black Marshnak.

SoulrestSzerkesztés

Soulrest egy nagyváros Black Marsh nyugati területén, ahol sokan mennek temetésekre.

StormholdSzerkesztés

Egyike a Aragónia fő városainak. Eredetileg az Ayleidek alapították, és Aragónia északi partján található.

ThornSzerkesztés

Egy város Black Marshban közel a morrowindi határhoz. Ez a legészak-keletibb városa Black Marshnak.

GazdaságSzerkesztés

LakosságSzerkesztés

AragóniaiakSzerkesztés

HistSzerkesztés

LilmothiitSzerkesztés

VallásSzerkesztés

KultúraSzerkesztés

DemográfiaSzerkesztés

Egyéb tartományokSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Black_Marsh
http://ru.elderscrolls.wikia.com/wiki/Чернотопье

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki