FANDOM

Fehér-Arany torony 1.jpg

Fehér-Arany torony - császári palota, a nagy könyvtár, és mérföldkő a Birodalmi Város.

A város szívében áll a nagy Fehér-Arany torony, amelynek célja a felhők. Épült idején Ayleids vált jelképe a császári város körül Cyrodiil, amely a legmagasabb építmény a tartomány, és talán az egész birodalom. A csatlakozás után a trónra St. Alessia fehér arany torony rezidenciája volt a császár és a császárné Tamriel, valamint az a hely, ahol a székhelye a Vének Tanácsa.

Az első emeleten tanácsterembe, felett - a szobák a testőrség, a kamarák császári csata Mágus, még ennél is nagyobb - Könyvtár az Elder Scrolls, ami foglalkoztat vak Moth papok őrzés egy ősi titkos tudást. A torony tetején van csodálatos apartman, a császár és családja. Látogatók jelenleg nem kerülhetnek, még az első emeleten. Körülveszi a torony Zöld császári ösvény, a temetés és az uralkodók a birodalom legfontosabb ember. Mauzóleum, sírkövek és emlékművek gyakran egy műalkotás, valamint a csodálatos palota őrök páncél. Fehér zománc, aranyozott és vörös sárkány páncél és fényűző fekete címer a sisak - páncél úgy tűnt, hogy az tükrözze a vagyon a Birodalom.

Emellett van egy másik bejárat a fehérarany-torony, az úgynevezett régi módon, melyet elhagyott és elfeledett megdöntése után ayleid szabály. Belépés kezdődik a jelenlegi csatornázási а Birodalmi Város.

Fehér-Arany torony, feltehetően, a hatalom, hogy mentse Mundus feloldja vissza feledésbe.

A torony súlyosan megsérült az ostrom alatt a Birodalmi Város 4E 174 alatt a Nagy Háború. Most már csak árnyéka egykori nagyságát, háttérbe szorít más műemlékek Tamriel.

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki