FANDOM

Karakter statisztikaSzerkesztés

Összesen 8 fejleszthető ág van az Arena-ban;

1.===Erő / Strength (STR)===

Ez a jellemző dönti el, hogy milyen erős vagy. Befolyásolja, hogy mennyi sebzést okozol a harcban és beleszámít az állóképesség pontjaidba. Befolyásolja azt is, hogy mennyi tárgyat tudsz magaddal vinni, mielőtt túlterhelődnél, és eldönti milyen messzire ugorhatsz. Ajánlott, hogy minden harcos kasztnak magasan legyen ez a jellemzője.

2.===Intellignecia / Intelligence (INT)===

Ez dönti el, hogy milyen okos vagy. Befolyásolja a maximum varázspontjaidat, amikkel varázsolhatsz. Az intelligenciád befolyásolja az esélyeidet a tárgyak ára feletti vitában. A zártörésre is hatást gyakorol. Ajánlott, hogy minden mágus vagy tolvaj nagy intelligenciával rendelkezzen.

3.===Akaraterő / Willpower (WIL)===
Attribute screen

A jellemzők listája az Arenában.

Ez dönti el, hogy mentálisan milyen erős vagy. Befolyásolja a mágiaellenállásod és a tárgyak ára feletti vitában az esélyeidet. Minden karakternek aki védettséget szeretne a mágiától, magasan legyen ez a jellemzője.

4.===Ügyesség / Agility (AGI)===

Ez dönti el, hogy milyen ügyes vagy. Befolyásolja az esélyeidet az ellenfél eltalálásában közelharci fegyverrel. Befolyásolja azt is, hogy az ellenfél miylen esélyjel talál el közelharci fegyverrel vagy varázslatokkal. Minél magasabb ez a jellemző, annál nagyobb az esélyed a lopás és a zártörés sikerességére. Ajánlott hogy minden tolvaj kasztnak magasan legyen ez a jellemzője.

5.===Sebesség / Speed (SPD)===

Ez dönti el, hogy milyen gyors vagy. Befolyásolja a mozgásod sebességét és a tüzelésed (ha távolsági fegyvert használsz) gyorsaságát. Ajjánlott, hogy minden karakternek magasan legyen a sebessége.

6.===Kitartás / Endurance (END)===

Ez dönti el, hogy milyen egészséges vagy. Beleszámít az élet és állóképesség pontjaidba, befolyásolja a gyógyulási rátád, és különböző varázsitalokkal szembeni ellenállásodat. Ajánlott, hogy minden harcos kasztnak magasan legyen ez a jellemzője.

7.===Személyiség / Personality (PER)===

Ez dönti el, hogy szociálisan hogyan viselkedsz. Befolyásolja az esélyeidet bármilyen másokkal való vitában. Ajánlott, hogy minden karakternek, aki tárgyalni, vitatkozni akar más karakterekkel, legyen magasan ez a jellemzője.

8.===Szerencse / Luck (LUC)===

Ez dönti el, hogy milyen szerencsés vagy. Erősen befolyásolja minden akciódat, legyen az támadás, védekezés, lopás vagy bármi más. Ajánlott (de nem létszükséglet), hogy minden karakternek magasan legyen ez a jellemzője. Az átlagos szerencse 50.

ForrásSzerkesztés

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Attributes_(Arena)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki