FANDOM

Lilmoth (térkép)

Lilmoth, egyike Black Marsh legnagyobb városainak. Az Örök Bajnok vándorlásai során ide is eljut.

Történelem Szerkesztés

A város Black Marsh tartomány déli részén található. Sokan úgy említik, mint, Black Marsh "rohadt gyöngyszeme". A város, a tartomány déli partjától számítva 15 mérföldre van. Ez a legtávolabbi dél-keleti város, valamint tartomány egész Tamrielben.

Megelőzően, hogy a létesítmény a jogállamiság fekete Imperial argóniai város Lilmot kimondta argóniai szent királyok és királynők. A legkorábbi feljegyzés császári uralom a város nyúlik vissza, a 3E 109, amikor Magnus Septim házas királynő Helen Lilmota. Korábban Lilmot volt az érdeke a Birodalom előtt gyarmatosítás a harmadik korszak, a korszak Második Cyrodiili Birodalom és háború Morrowind, helyszíni parancsnoka a város akkori, Ulaktom vezető csapatok harcba a herceg Mournhold. Csak regisztrált parancsnoka a város volt a parancsnoka Joa. Az első években a negyedik korszak Lilmot esett áldozatul a lebegő város Umbriel. Ez az esemény az úgynevezett őszi Lilmota. Ez volt az egyik legrosszabb mészárlások a történelem Tamriel. Azt is, hogy volt az a hely, ahol született és Annaig Hoynart Dark Eye, két barát, akik éltek egy ideig Umbriel.

A Lilmote két fa Hist. Az első meghalt egy ismeretlen időben, és a másik is nőtt egy töredék, amely túlélte a halál az első.

KerületeiSzerkesztés

  • Birodalmi negyedév - az egyik legrégebbi területek a város. Építészet főleg régi, penészes, rothadt császári város omladozó, kevésbé felel meg a környezetvédelmi és éghajlat-fekete falak romos paloták, szőlővel befuttatott, Palm Gardens, bambusz ligetek, régi, rozoga császári raktárak, rozoga boltívek fehér mészkő.
  • Pussbottom - az egyik buja negyedévben Lilmota. A régi időkben, amikor a birodalom diktálni a tartományok és tudta fenntartani a rendet az alárendelt föld nemcsak fekete gyíkok, de az emberek építették otthonaikat, de most már csak a leginkább kétségbeesett vagy őrült daredevils kockáztatták menedéket keresnek ezeken a helyeken. Járőrök a város őr itt a délutáni tűz nem találja - csak koldusok, tolvajok és rablók, szörnyek ... És mégis ellenfelek domináns fél An-Zaylil üldözött a politikai meggyőződésük. Zagnilische központja a város volt az első beépített terület, a többi a város nőtt körül. Az elején a negyedik korszak, a terület vált igazi "shell" a város, ahol csak a szegények és a szabálysértőket a törvény.
  • Oliis Bay - öböl, a tengerparton, ami Lilmot. Ez a terület tele volt a dagály, hogy a tenger átfedésben az utcán, zahlёstyvaya alsó emeleten. Az alakja hasonlít egy "hatalmas kőkereszt." Annak kikötőhelyek, a spontán piaci nyüzsgést.

ForrásSzerkesztés

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Lilmoth

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki