FANDOM

Tear (térkép)

Tear - egy város az Arenaban.

Leírás Szerkesztés

Tear - Morrowind tartomány legnagyobb városa, mely a terület dél-keleti részén található, a tőke, a Nagy Ház Dres. Először is, ő híres hatalmas mennyiségű rabszolgák, munkavállalók ültetvényeken sós rizs, mely körülveszi a várost három oldalról. Tyr közelében található a határ Black Marsh, úgy, hogy a stabil forrás rabszolgák adtak. A rabszolgaság eltörlése király Helseth végén a harmadik korszak House Dres kényszerült, hogy kiadja a rabszolgák. Tyre is nevezik a "Pearl a Kelet", bár néha más néven a város Thorn in Black Marsh.

Történelem Szerkesztés

  • 3E 407 - A városban gyilkosságok sorozatát követték el. Massacre megelőzte számos jelentős emberkereskedők. Sorozatgyilkos becenevén "favágó". A halál a nemes rabszolga Dres Minegora tartozó House Dres, gyilkosságok megállt. Hivatalos feljegyzések állítják, hogy ez az úr volt a hírhedt "Favágó", de van egy másik szempontból.
  • 4E 5 - A kitörés a Piros Hegy, az úgynevezett Vörös év volt tapintható még itt. Erős lökéshullám elérte a város percek alatt kezdete után a kitörés. A városban voltak kisebb sérülések. Gorodpostradal nem olyan nehéz, mint sok más falvak és városok.
  • 4E 5 - 4E 6. - A vulkáni kitörés, majd az inváziós hadsereg argóniai a Morrowind. Tekintettel arra, hogy a várost elfoglalták a kampány során a argóniai területén lehet fogni, tönkrement vagy akár elpusztította a hadsereg invázió, bár a pontos ő sorsa nem ismert.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki